;P.........

E hos emmy just nu,, sov över där.
 Jogging turen igår blev int så lång som jag trodde men tillräkligt lång.
Jag kom till emmy igår vid 19 och då cyklade ja o em till en jätte stor godis affär i visinge. Dem hade hur många sorter som helst. När vi kom hem så kollade vi lite på robbinson, de tkte em va skit tråkit! :P ja e typ den enda som tkr de e kul. mkt bättre än dem tidigare åren. fast ja kollade int förra året faktiskt.
 Har inga större planer ida, kanske går till gymmet eller går ut o springer.
that´s a secret you´ll never know....
xoxo gossip gilr XD

byebye

här e klara,jag o sofia vm i femman ilr fyra! HAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: KLara

julia din lilla härmapa! det där var ju min reblik

;(!!! jag tkr robbinson e jättebra! :D så ovkså på det eigår :D PUSS! (SES FÖRHOPPNINGSVIS IMORGON :D)

2009-04-05 @ 20:54:46
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0