Onsdag

Idag fick jag reda på att vi inte har nått engelska prov imorrn. Vi har redovisning i stället.
Vår engelska lärare blev jätte arg för att vissa i min klass(som jag t.ex) inte hade gjort redovisningen till idag. men hon sa veckan innan påsklovet att musikarna(dem i min paralell klass) skulle göra på onsdag för att dan(deras svenska lärare) skulle vara med och lyssna på dem. medans dem i min klass skulle göra på torsdag.
 Sen sa hon: dem som inte gjorde redovisning idag måste göra imorrn.
Jag brukar alltid vilja vara först för att annars sitter jag nervös hela lektionen tills det blir min tur. Så jag frågade: jag bara undra kan jag få börja imorrn?(snällt sa ja det) då sa hon: du kan inte ställe sånna krav julia. jag blev helt paff o sa att jag bara undrade. hon sa att jag skulle säga skulle ja kunna börja imorrn. Vad är det för skillnad??
aja ja måste ha en bra redovising imorrn!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0