kul?

Idag ska vi på middag hos mina kusiner...jippi! Ja brukar int prata så mkt med dem o de blir ganska lång tråkit. Ja brukar antingen sitta alldeles tyst ilr prata med min lillasyster frida. Det är ju alltid kul! not*,,(om du läser de här frida så skoja ja bara!! :P) 
 Middagen i fredas var kul! dem var schyssta små pojkar! haha..... dem yngsta tjejerna var hur gulliga som helst! Vi kollade på talang 2009, själv tkr ja de e super tråkit men alla andra gillar de så man måste ju ofra sig lite!
 Igår var vi hos mammas kompis ann´s landställe! de va ett jätte mysigt litet ställe, int äns 20 km2.

Imorrrn ska jag på gudstjänst på morgonen, vi kanske ses där??:P



idag har jag på mig de här! gina tricot taits, tröja från monki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0