JÄVLA MATTEPROV!!

Idag hade vi matte prov och de gick piss! har kommit på två enomrma slarv fel!!! et av dem ´var hur enkel som helst och den andra läste jag bara fel på!!! ÅHHHH ja blir så jävla sur för jag kan de ju! jag måste få mvg på det här provet om jag vill ha mvg i slut betyg! jag har fortfarande chans men de e nog int så stor chans, om jag läste fel på en fråga har jag säkert gjort det på någon annan fråga oxå!
 Idag gick jag till tebban med klara efter skolan. Jag köpte ett helt vanligt linne och ett tunt vitt skärp till dansen. vi ska ha ett par glittriga skjorts oxå men de kmr vi få låna till uppvisnigarna! om nån vill titta på när jag ska ha uppvisning :P har jag de i tibble teater den 8 maj och några fler datum som jag inte kommer ihåg. men om ni skulle komma den 8 så får ni se klara dansa me!! XD


det här e klara!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0