extrem dag

hejhej,,idag hade vi extrem dag i skolan. tråkiga jag klädde int ut mig. hehe..fast ja skulle säkert bara skämt ut mig för typ ingen i våran klass hade gjort de:P
På tal om pinsamt så skämde ja ut mig själv på matten idag.
(kurseverad stil e jag, fet stil är min matte lärare)¨
jag hade precis sagt svaret till mina kompisar och ja tror åke(mattelärare) hörde de o gav mig därför frågan)¨
-julia, vad är svaret.
-eh..800...eh de va inget.
- vad sa du?
-ne,,inget
-jo då,, kom igen du kan de.
_vad var frågan?
-blablbla(kommer int ihåg)
- 10 ggr 80=800+12=812
-ja precis, sa han o log för att jag hade gjort bort mig,
när jag hade sakt de vände ja mig om mot min kompis klara. Jag kände hur röd ja var i ansiktet, de va ett jätte enkelt tal o ja gjorde bort mig totallt inför hela mattegruppen. Alla kmr säkert tro att jag suger på matte nu. men jag gör int de, de kanske inte har gått så bra den här terminen men i alla fall jag suger inte! ^^
man ser int riktigt hela tröjan men de här e tröjan ja köpte på weekday i lördas, 180kr,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0