.....

Håller precis på att städa mitt rum,, de e hur stökit som helst.
Senare ida tänkte jag plugga, förmodligen gå till gummet me klara, snart ska jag oxå ut o springa o på kvällen skulle ja kanske vara med klara. 
 Jag praoade ju som lärare för nån vecka sedan o jag tror ja glömde berätta att precis när jag o klara skulle gå hem sista dagen så började nästan alla tjejer gråta. det va jätte gulligt. men jag skulle med en buss så jag hann int stanna så länga o trösta dem. men jag gav dem min adress så att dem skulle kunna skicka brev till mig. o för några dagar sen så fick jag ett brev a´v en tjej som heter matilda. jag fick ett jätte gulligt kort på henne. jag skrev ett brev sen tillbaka o skrev att jag skulle kunna, om hennes föreldrar vill ha hjälp i sommar, sitta barnvakt åt henne. tjäna lite extra cash...hihi :P.
dem har int svarat än men jag hoppas dem gör det!

den e lite suddig men här e bilden på matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0