Another Sunday

Idag var jag på en massa visningar, pappa ska nämligen flytta ihop med hans flickvän.
De första lägenheterne gillade jag inte. Rummen var väldigt ihop tryckta, det kändes som vissa var som en fängelse cell.
Huset i ella gård var jätte fint men kanske lite litet, det tyckte pappa me men han fick ett tips av en mäklare om ett ganska stort hus i gribblylund. då skulle jag få ett ganska stort rum med en kläkammare, de vill ju typ alla tjejer ha!!! :P
 Nu sitter jag här hemma och försöcker trycka in en massa fysik i huvudet, det går inge vidare. Vi har prov på onsdag och det är viktigt att det går bra!! Hatar fysik!! :(

Imorrn är det skola igen...jippi!!! *suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0