Nyår

nu e klockan 24:17 på nyårsafton, de betyder att 2009 har börjat.
Folk tror att det här året kommer bli tuffare, eftersom att vi har finanskris, men för mig kommer detta år bli en ny början.
Har ni kommit på nått nyårslöfte än? Om ni inte har det e det snart försent.
Mitt e att bli modigare. För jag brukar oftast håll mig inne istället för att prata med killar t.ex. jag blev bättre 2008 men iår ska ja va oslagbar,,hehe

Ja har sett sagan om ringen ida,, han som spelar frodo(Elijah Wood) e så simmla snygg, fast ja tycker att han e gulligare me långt hår. Ja väntar bara tills ja får se på den tredje filmen som ska vissas på TV3 i helgen.

Kommentarer
Postat av: E

God fortsättning

2009-01-03 @ 07:41:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0