Mellandags rea!

idag började rean och det var sjukt mkr männinskor i stan.
Jag köpte en jätte cool tröja, en tuskos halsduk, ett par turkosa vantar och over knees strumpor.
Jag ville så klart köpa mer men jag måste lära mig att hålla tag i mina penga lite,,,hehe

På sönda ska jag o fira att mormor blir 80. Kul för henne men jag känner knappt dem som ska komma så jag kommer att bara sitta o prata med min lilla syster. Fast pappa ska komma oxå även fast mina föreldrar e skilda.
 På tal om pappa har hand funnit en ny flickvän. det tkr ja e jätte kul för jag vill inte att pappa ska va ensam.

här e min nya tröja,, den passar bättre till mina tajta cheep monday.

Kommentarer
Postat av: klara

ååh, jag älskar den tröjan! PUSSAR <3

2008-12-26 @ 22:29:50
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0