Jul :P

nu e de bara en dag kvar till julafton. Mamma sa att jag skulle få ganska många saker siom jag önskade mig,, håller tummarna för en dator :P
Idag köpte jag min sista julklapp. lite sent men jag hade inga pengar innan,,(mamma gav min mån. peng lite tidigare den här månaden.
Fast jag glömde att lämna tillbaxs en bok som lånade fär typ ett halvår sen.. ja lånade den på min kompis D:s lånekort :S.

På julafton så brukar man ju ha på sig något rött, men i år ska jag ha på mig en lila klänning. hehe inte direkt nån jul-färg men den va bara så gullig.
på avslutningen så hade jag på mig den oxå,, då stod jag inför hela skolan med K och läste upp en dikt. visst va de kul men jag kunde int sluta skaka.


Det här e jag i ett provrum på salt,, alltid lika snygg XD


December, 2008
TiOnToFr
1234567
891011121314
1516171819 20 21
22 232425262728
293031 

 




 
Devote.se bloggverktyg - Gratis blogg
function getLinkObject(id, html_id) { this.id = id; this.html_id = html_id; } function replaceExternalContent() { for(var i=0;i

OOOOOOH




hoppas ni får en bra jul
2008-12-23 @ 20:46:19 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0